دانلود بازی ماشینی دنده دو برای اندروید

دانلود بازی ماشینی ایرانی کرک شده دنده دو برای اندروید

دانلود بازی دنده دو

دانلود بازی دنده دو با بی نهایت پول و سکه

دانلود مود بازی دنده دو برای اندروید

برای دانلود بازی دنده دو به ادامه مطلب روید

دانلود بازی ماشینی دنده دو برای اندروید, دانلود بازی ماشینی ایرانی کرک شده دنده دو برای اندروید, دانلود بازی دنده دو با بی نهایت پول و سکه, دانلود مود بازی دنده دو برای اندروید, دانلود بازی دنده دو, دانلود بازی ۲nd gear, دانلود بازی دنده دو برای کامپیوتر, دانلود رایگان بازی دنده دو

باید مرحله به مرحله جلو بروید تا به بهترین راننده کشور برسید و شکستش دهید. همچنین بازی دنده دو قابلیت بازی دو نفره و چند نفره را نیز دارد. برای دانلود بازی دنده دو با ما همراه باشید.در ابتدای بازی یک ماشین از بین ماشین های سری D خریداری می کنید که شامل پژو ۲۰۶ پارس ۴۰۵ زانتیا و سمند می باشد. بعد از انتخاب می توانید در مسابقه های مختلف شرکت کنید و سکه به دست آورید و با سکه ها ماشین خود را ارتقا دهید یا ماشین های جدید بخرید. همچنین این بازی یک بازی با قابلیت پرداخت درون برنامه ای هست که می توانید از طریق کافه بازار برای این بازی سکه بخرید. همچنین این بازی دارای ۵ کلاس ماشین است که کلاس S از همه قوی تر و گران تر است.

بازی دنده دو سبک درگ ریسینگ می باشد، درگ ریسینگ سبک نو ظهوری است، نه صرفا در بازار جهانی، بلکه در اپ استورهای ایرانی نیز حالا توجه ویژه ای به آن ها می شود. طی ماه های اخیر چندین نمونه ساده و حتی پیشرفته از این بازی ها را دیده ایم و «دنده دو»، جدیدترین عنوانی است که به دست ما رسیده است.

۲nd Gear یا همان دنده دو، توسط ارکا گیمز توسعه یافته و استودیو فن افزار شریف وظیفه انتشار آن را به عهده گرفته است.

در بازی دنده دو با شخصیت های جالبی آشنا خواهید شد که با دیالوگ های تحریک کننده شما را به بازی داستانی جذب خواهند کرد. شما در ابتدا از شهر اصفهان بازی داستانی را شروع میکنید و یکی یکی وارد مرحله های بعد و شهرهای جدید می شوید. از نکات قابل توجه این بازی تیونیگ متنوع و با کیفیت بازی است که به هیچ وجه تکراری نخواهد شد. برای دانلود بازی دندو برای گوشی های اندروید به بخش پایین مراجعه کنید.

دانلود

منبع : دانلود رایگان